Tiedote jäsenlaskuihimme liittyen

5.1.2021

Tiedote jäsenillemme jäsenlaskuihin liittyen:

Arvoisa Etelä-Suomen Syöpäyhdistys ry:n jäsen,

jäsenlaskumme on lähetetty postitse ja sähköpostitse. Laskutuspalvelumme hoitaa PayEx:n laskutuspalvelu.

Hämmennystä on saattanut herättää OmaPostin kautta tulevat ilmoitukset. Jos sinulla on käytössäsi OmaPosti, saattaa sinulle asetuksistasi riippuen tulla jäsenlaskumme myös sitä kautta, koska PayEx toimii yhteistyössä Postin kanssa. OmaPostissa saattaa näkyä laskun lähettäjänä PayEx Oy, mutta kun avaat jäsenlaskun, näkyy siellä Etelä-Suomen Syöpäyhdistys ry:n tiedot. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa hämmennystä.

Yhdistyksenä emme lähetä missään vaiheessa perintäkirjettä jäsenillemme, se ei kuulu toimintakulttuuriimme. Mahdollisen muistutuslaskun lähetämme tarvittaessa kevään aikana.

Jos sinulla on kysyttävää, voit soittaa meille numeroon 044 730 3300 (maanantaista torstaihin klo 9 – 15 ja perjantaisin klo 9 – 12).