Vuoden 2019 jäsenmaksulaskut on postitettu

9.1.2019

Moni yhdistyksemme jäsen on jo ihmetellyt, kun ei ole saanut tämän vuoden jäsenmaksulaskua. Viime vuonna otimme käyttöön uuden jäsen- ja palvelurekisterin ”Järkkärin”, jonka myötä myös jäsenlaskutuksemme uudistui. Uudistuksen takia jäsenmaksulaskutus viivästyi vähän tänä vuonna. Nyt laskutusajo on tehty, joten laskut ovat tulossa lähipäivinä.

Huomio! Niille jäsenille, joilla on Net-posti käytössä, tulee Net-postiin ilmoitus laskusta. Lähettäjäksi merkitty PayEx on yritys, joka hoitaa jäsenmaksulaskutuksemme. Paperinen lasku tulee myöhemmin postissa, jollei sitä erikseen Net-postissa peruuta.
Sähköpostiin emme jäsenmaksulaskua valitettavasti pysty vielä toimittamaan, vaan lasku tulee edelleen paperisena postin kautta. Laskun maksamiseen tarvittavat tiedot voi pyytää toimistostamme. Yritämme saada asian korjattua ennen seuraavaa jäsenmaksulaskutusta.
Pahoittelemme jäsenkortista poisjääneitä värejä.

Mikäli omaa jäsenmaksulaskua ei kuulu tai on muuta jäsenyyteen liittyvää muutosta ilmoitettavana, olkaa yhteydessä toimistoihimme:

Helsingissä:  p. 044 730 3300 ma-to klo 9-15, pe klo 9-12 tai etela-suomi(at)essy.fi

Lahdessa:  p. 044 730 3302 ma-to klo 9-15

Muutokset jäsentietoihin voi kätevästi tehdä myös näillä verkkosivulla kohdassa muuta jäsentietoja