Vuoden 2024 jäsenmaksulaskut ovat lähteneet

12.1.2024

Hyvä jäsen!

Vuoden 2024 jäsenlaskumme on lähetetty.

Muistathan maksaa jäsenmaksusi eräpäivään mennessä, olla huolellinen laskussa olevan tilinumeron kanssa ja merkitse viitenumerokenttään tämän vuoden laskulla oleva viitenumero, jotta maksusi kohdentuu Sinun jäsenlaskullesi. Jos olet valinnut sähköpostilaskun, etkä löydä sitä sähköpostistasi, tarkistathan myös roskapostikansiosi.

Huomioithan, että laskun maksamatta jättäminen ei automaattisesti päätä jäsenyyttäsi. Ilmoita siitä erikseen meille joko p. 044 730 3300 tai verkkosivujen lomakkeella Muutoksia jäsentietoihin.

Mikäli jäsen ei maksa jäsenlaskuaan ja ilmoita erostaan, niin hänelle lähetetään maksumuistutus. Maksumuistutukseen tulee viiden (5) euron kululisä maksuvalvonnasta ja laskun uudelleen lähettämisestä. Maksumuistutus lähetetään aina postitse.

Maksamiseen liittyvissä asioissa ja jos maksusuorituksessasi tapahtuu virhe, jonka haluat oikaista, ota yhteyttä Visma Financial Solutions Oy:n verkkopalveluun Maksuhelposti.fi tai asiakaspalveluun p. 024 808 8020.
Jäsenyyteesi liittyvissä asioissa (jäsenyyden päättäminen, osoitteenmuutokset yms.), ota yhteyttä palveluneuvontaamme p. 044 730 3300 tai ilmoita niistä Muutoksia jäsentietoihin -lomakkeella.
Jos mietit jäsenyyden päättämistä, voit jatkaa myös ns. kannatusjäsenenä, jolloin emme lähetä sinulle Syöpä-lehteä, mutta olet tukemassa toimintaamme. Ilmoitathan tästä meille myös erikseen palveluneuvontaamme p. 044 730 3300.

Lämmin kiitos Sinulle jäsenyydestäsi Etelä-Suomen Syöpäyhdistyksessä!
Jäsenmaksullasi mahdollistat ja tuet työtämme syöpään sairastuneiden ja heidän läheistensä hyväksi. Olet mahdollistamassa sairastuneille ja/tai heidän läheisilleen mm. muutaman päivän sisällä mahdollistuvan tukikeskustelun hoitajamme kanssa, vertaistuen ja kuntoutumisen tuen palveluita sekä työtämme terveyden edistämiseksi.
Jäsenenä saat erilaisia jäsenetuja, jotka löydät Jäsenedut -sivultamme.

Palveluneuvontamme ja muut yhteystietomme löydät  Yhteystiedot -sivulta.