Essy innolla mukana Roosa nauha -kampanjassa

25.9.2018

Roosa nauha -kampanja polkaistaan käyntiin torstaina 27.9., jolloin paljastetaan kuka on tänä vuonna suunnitellut Syöpäsäätiön Roosa nauhan ja on keräämässä varoja rintasyöpätutkimukselle.

Tämän vuoden keräyksen tavoitteena on kerätä 2 miljoonaa euroa syöpätutkimukseen ja sairastuneiden ja läheisten tukemiseen. Roosa nauha -päivä on perjantaina 12.10.

Roosa nauhoja on myynnissä Essyn toimipisteissä ja paikallisosastoissa. Roosa nauha -teemalla järjestetään lukuisia tempauksia ympäri Essyn aluetta, joissa nauhojen myynnin ohessa esitellään Essyn toimintaa. Ostamalla nauhan Essyltä, tuet paikallista toimintaa syöpäpotilaiden hyväksi.

Essyllä on Roosa nauha -tapahtumia mm.

27.9. Helsingin seudun osasto myy Roosa nauhoja klo 10-13 Kampin palvelukeskuksen aulassa, Salomonkatu 21 B, Helsinki.

27.9. Lahden seudun osaston Roosa nauha -kampanjan avaus Lahden toimipisteessä, Hämeenkatu 7 A 6, avoimet ovet klo 9-13. Kakkukahvit, nauhojen myyntiä ym.

27.9. Hyvinkään osasto myy Roosa nauhoja järjestökeskus Onnensillassa, Siltakatu 6, Hyvinkää.

27.9. Keski-Uudenmaan osasto myy Roosa nauhoja Järvenpää-talolla, Hallintokatu 4, Järvenpää.

28.9. klo 10-14 Essyn esittelyä ja Roosa nauhojen myyntiä HUS Syöpätautien klinikan sisääntuloauloissa, Haartmaninkatu 4, Helsinki.

2.10. Lovisanejdens svenska cancerförening säljer Rosa band på Lovisa höstmarknaden. Försäljningen börjar kl. 9.

2.10. klo 9-15 Roosa nauha tapahtuma Päijät-Hämeen keskussairaalan pääaulassa, Keskussairaalankatu 7, Lahti. Ohjelmassa mm. rintasyövän varhaistoteaminen ja uudet hoitosuositukset, opastusta rintojen omatoimiseen tarkkailuun sekä Roosa nauhojen myyntiä. Yhteistyössä Päijät-Hämeen hyvinvointiyhtymän kanssa.