Essy järjestää kaksi webinaaria Euroopan syöpäviikolla

Euroopan syöpäviikolla (25.-31.5.) Etelä-Suomen Syöpäyhdistys järjestää kaksi alueensa ihmisille suunnattua webinaaria Teams-sovellusta käyttäen:

• Syöpä, menetys ja läheisen suru, ti 25.5. klo 16.30-17.30. Webinaari on tarkoitettu yhdistyksen alueella asuville palliatiivisessa tai saattohoidossa oleville ihmisille ja heidän läheisilleen, sekä myös läheisille, jotka ovat kokeneet menetyksen. Luennoitsijana sairaalateologi Tuula Portin.
  • Syöpä, parisuhde ja seksuaalisuus, to 27.5. klo 14.00-15.30. Syöpään sairastuminen ja sairauden kanssa eläminen vaikuttaa parisuhteeseen monin tavoin. Tule kuuntelemaan yhdessä puolisosi kanssa tai yksin, olet sitten syöpään sairastunut tai läheinen. Luennoitsijana seksuaaliterapeutti Mari Päiväniemi.

Lisätietoja ja ilmoittautumiset (huom! to 20.5. mennessä): neuvontahoitaja Satu Forsström p. 050 4088 420. Voit myös lukea lisää ylläolevien linkkien kautta.