Haemme neuvontahoitajaa Lahden toimipisteeseemme

Logo ja teksti: haemme neuvontahoitajaa Lahden toimipisteeseemme

25.1.2023

Neuvontahoitaja Etelä-Suomen Syöpäyhdistykseen Lahteen

Etelä-Suomen Syöpäyhdistys on terveysjärjestö, jonka tarkoituksena on ehkäistä syöpää sekä tukea ja kuntouttaa syöpäpotilaita ja heidän läheisiään. Toimimme lisäksi Lahdessa Päijät-Hämeen hyvinvointialueen rintaproteesien palvelusetelituottajana.

Haemme Lahden toimipisteeseen neuvontahoitajaa osa-aikatyöhön (50%) kahdeksi vuodeksi.

Neuvontahoitajan tehtävänä on sekä rintaproteesisovitustyö että syöpään sairastuneiden ja heidän läheistensä monipuolinen tukeminen.

Tehtävään valittavalta henkilöltä edellytämme terveydenhuollon amk tai vastaavaa vanhamuotoista opistotason tutkintoa. Osaat kuunnella herkällä korvalla ja olet valmis oppimaan uutta. Omaat yhteistyö- ja organisointikykyä ja hyviä sosiaalisia taitoja. Perehtyneisyys syöpään sairastuneen hoitotyöhön ja kokemus järjestö- ja projektityöstä katsotaan eduksi. Työhön liittyy jonkin verran iltatyötä sekä satunnaisesti matkustamista toimialueella ja viikonlopputyötä.

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen työn, jossa on mahdollisuus antaa aikaa asiakkaalle. Työpäivät ovat soviteltavissa, mutta tehdään 7,5 tunnin työpäivinä (esim. 2-3 pv/vk). Palkkauksemme on kilpailukykyinen. Työsuhde-etuna tarjoamme lounas- ja liikuntasetelit. Hyvän työilmapiirin ylläpitäminen on meille arvokas asia. Tarjoamme myös mahdollisuuden osallistua alan koulutuksiin.

Työ alkaa 20.3.2023 tai sopimuksen mukaan. Lähetä hakemuksesi, ansioluettelosi ja palkkatoivomuksesi 12.2.2023, klo 23.59 mennessä sähköpostitse osoitteella
inge-brit.barkholt(at)essy.fi

Lisätietoja tehtävästä antaa toiminnanjohtaja Inge-Brit Barkholt, 044 730 3301, ma 30.1. klo 11 – 12., ke 1.2. klo 9 – 10., ma 6.2. klo 13 – 14., to 9.2. klo 9 – 11.