Henkilötietojen käsittely Etelä-Suomen Syöpäyhdistyksen toiminnassa

13.7.2018

Koko Euroopassa 25.5.2018 voimaan astunut uusi tietosuoja-asetus GDPR vahvistaa yksityishenkilöiden henkilötietojen suojaa.

Merkittävin muutos tietosuoja-asetuksessa on, että meillä on oikeus pyytää henkilötietojamme tarkastettavaksi, korjattavaksi tai poistettavaksi. Meillä on myös oikeus kieltää henkilötietojemme käsitteleminen tai rajoittaa henkilötietojemme käsittelemistä. Koska henkilötietojemme käsittely perustuu antamaamme lupaan, meillä on myös oikeus perua lupamme milloin tahansa.

Lisäksi meillä on oikeus kieltää henkilötietojemme käyttö suoramarkkinointiin, kuten kohdennettuun markkinointiin, sekä saada luovuttamamme tiedot haltuumme jäsennetyssä, yleisesti käytetyssä ja koneluettavassa muodossa.

Tutustu tarkemmin Etelä-Suomen Syöpäyhdistyksen henkilötietojen käsittelyyyn tästä.