Jäsenlaskun tilinumero muuttuu uuden laskutusyhteistyökumppanimme myötä!

15.12.2021

Ensi vuoden jäsenlaskusta tarkista laskun tilinumero, jolle jäsenmaksu maksetaan sekä huomioithan, että viitenumero vaihtuu vuosittain. Erityisesti silloin, jos olet tallentanut yhdistyksemme tilinumeron ja viitenumeron verkkopankkiisi.

Laskun maksun saajana näkyy ”Visma Financial / Etelä-Suomen Syöpäyhdistys – Södra Finlands Cancerförening r.y.”

Maksettuasi vuoden 2022 jäsenmaksun, sinulla on mahdollisuus muuttaa jäsenmaksun lasku verkkolaskuksi (e-lasku) tuleville vuosille.

Huomioithan, että maksamatta jätetty jäsenmaksu ei automaattisesti päätä jäsenyyttäsi yhdistyksessä. Jos haluat lopettaa jäsenyytesi, ole yhteydessä palveluneuvontaamme, p. 044 7303300, tai voit ilmoittaa asian kotisivumme kautta https://www.essy.fi/jasenyys/muuta-jasentietoja/

Mahdollisen maksumuistutuslaskun lähettää Visma Financial Solutions, joka myös veloittaa 5 € muistutuslaskun lähettämisestä.