Kysely toiminnasta ja tiloista

30.11.2018

Etelä-Suomen Syöpäyhdistyksen päätehtävä on antaa tukea, tietoa ja toivoa syöpään sairastuneelle ja hänen läheisilleen.

Yhdistyksen toimintaa on koordinoitu Liisankadulta käsin ja vuoden 2019 toimintasuunnitelman mukaan yhdistyksellä on halu ja tahto luoda tilat, jotka palvelevat yhdistyksen toimi- ja luottamushenkilöitä, yhdistyksen jäseniä ja syöpään sairastuneita ja heidän läheisiään, kun he käyttävät yhdistyksen tiloja.

Yhdistykselle on tärkeää mielipiteiden kuuleminen sekä avoimuus. Tämän vuoksi haluaisimme kuulla teidän ajatuksenne yhdistyksen jäsenenä Etelä-Suomen Syöpäyhdistyksen tulevaisuuden toiminnasta ja tiloista jotka parhaiten palvelisivat yhdistyksen jäseniä.

Pyydämme teitä osallistumaan kyselyyn ja antamaan arvokasta tietoa selvitys- ja suunnittelutyöllemme viimeistään sunnuntaina 16.12.2018.

Kysely on tarkoitettu sekä yhdistyksen jäsenille että yhdistyksen toiminnassa muuten mukana olleille.  Kyselyyn pääset seuraavasta linkistä

Kiitos vastaamisesta!

Ystävällisin terveisin Inge-Brit Barkholt