Lahjoita testamentilla, Reims & Co:n asianajajat laativat sen veloituksetta marraskuussa 2019

14.11.2019

Marraskuun 2019 aikana Asianajotoimisto Reims & Co:n asianajajat laativat veloituksetta testamentteja, joissa edunsaajana on Etelä-Suomen Syöpäyhdistys. Veloituksettomuuden edellytyksenä on, että kyseessä on perusmuotoinen, normaalilaajuinen testamentti. Jos testamentti on tätä laajempi, asianajaja antaa vastaavan alennuksen tavallisesta hinnasta. Yhteyshenkilönä toimii asianajaja Tarja Pietarila, puh. 09 6220 4847, sähköposti tarja.pietarila@reims.fi.

Etelä-Suomen Syöpäyhdistys tarjoaa tietoa, tukea, toivoa ja toimintaa syöpään sairastuneille ja heidän läheisilleen. Yhdistys tekee tiivistä yhteistyötä Etelä-Suomen alueen sairaaloiden, sairaanhoitopiirien ja terveyskeskusten kanssa. Yhdistyksen palvelut täydentävät julkisen sektorin palveluita.

Tule mukaan tekemään kanssamme hyvää!”