Roosa nauha -päivä 13.10. rintasyöpään sairastuneiden tueksi

11.10.2017

Roosa nauha -päivänä  kerätään varoja sairastuneiden neuvontapalveluille ja rintasyöpätutkimukselle. Roosa nauha -päivän tarkoitus on lisätä tietoutta rintasyövästä.

ESSY osastoineen järjestää useita Roosa nauha -tempauksia, esimerkiksi:

Helsinki:

klo 10 – 14  Meilahden sairaalan pääruokalassa, joka sijaitsee tunnelikerroksessa sekä Syöpätautien klinikan sisääntuloaulassa

klo 13 – 15 Helsingin seudun osasto myy Roosa nauhoja Kampin palvelukeskuksen aulassa

Lahti:

Tapahtumia Roosa nauhan merkeissä koko päivän. Lahden torilla yhteistapahtuma Lahden aluetaksin kanssa klo 10-14. Aluetaksin taksiaseman läheisyydessä teltassa aluetaksi tarjoaa kahvia ja essyn vapaaehtoiset myyvät Roosa nauhoja. Lahden aluetaksin vaaleanpunainen taksi kuljettaa ihmisiä maksutta Lahden alueella ja kuljetusten laskennallinen tuotto lahjoitetaan Roosa nauha -keräykseen. Essyn vapaaehtoiset ovat myymässä Roosa nauhoja Kauppakeskus SYKE:ssä ja Karismassa klo 10-18. Lahden Pelicansin klo 18.30 alkavassa kotipelissä essyn vapaaehtoiset myymässä Roosa nauhoja. Pelicansin pelaajilla Roosa nauhat lämmittelyssä ja muulla henkilökunnalla koko pelin ajan. Illalla klo 19-23 Lahti Energia valaisee radiomastot pinkeiksi Roosa nauha -päivän kunniaksi.

Riihimäki:

Riihimäen Essyläiset tempaisevat Roosa nauha -päivänä 13.10. myymällä Roosa nauhoja Essyn Riihimäen toimipisteessä, Temppelikatu 7 A 1 (käynti sisäpihan puolelta) klo 10-12. Lisäksi myyntipisteitä myös kauppakeskuksissa. Tervetuloa tapaamaan meitä ja ostamaan Roosa nauha!

Lisäksi ESSY:n toimipisteissä Helsingissä, Lahdessa, Riihimäellä ja Hämeenlinnassa  on myynnissä Roosa nauhoja.

Lämpimästi tervetuloa Roosa nauhan merkeissä! Samalla on mahdollisuus tutustua Etelä-Suomen Syöpäyhdistyksen monipuoliseen ja vireään toimintaan eri paikkakunnilla.