”Sanoin ja sävelin” -ystävänpäiväkekkerit etänä 14.2.2022

1.2.2022

Etelä-Suomen Syöpäyhdistyksen eli Essyn paikallisosastot ja -kerhot kutsuvat osallistumaan ”Sanoin ja sävelin” -ystävänpäiväkekkereihin maanantaina 14.2.2022 klo 17.00–noin klo 18. Tapahtuma järjestetään etänä, Teams-sovelluksen välityksellä. Tapahtuma tallennetaan ja julkaistaan Essyn verkkosivulla, missä se on katsottavissa kahden viikon ajan.

Essyn paikallistoimijat ovat ideoineet ja koonneet tapahtumaa varten ohjelman, jossa musiikin ja sanojen siivin vietetään rentouttava ja viihdyttävä tuokio yhdessä. Kokoonnutaan kukin tahollamme yhdessä nauttimaan ystävänpäivästä. Vaikka emme voi kohdata kasvotusten, voimme näin etänä kuitenkin nauttia ja viihtyä yhdessä.

Mitä tapahtuman ohjelmassa on?

Tapahtuman ohjelmaan kuuluu lyhyitä juonto-osuuksia sekä popkanteletar Ida Elinan, näyttelijä Kaarina Turusen ja Hollolan Viihdekuoron esiintymiset tallenteina.

Ida Elina

Kuva: Timo Pyykönen

Kaarina Turunen

Kuva: Tarmo Valmela

Hollolan viihdekuoro

Kuva: Matti Jaakkola

Keitä siis ystävänpäiväkahvit itsellesi tai pienelle ystäväporukalle ja tule mukaan!

Kuinka tapahtumaan voi osallistua?

Mukaan pääsee liittymällä Teams-tapahtumaan tästä linkistä Teams-linkki ”Sanoin ja sävelin” -ystävänpäiväkekkerit etänä 14.2.2022

Jos lähetysaika ei Sinulle sovi, voit katsoa tapahtumatallenteen kahden viikon ajan Essyn verkkosivuilla olevasta linkistä.

Tavataan etätapahtuman äärellä – tule, ja tuo ystäväsikin mukaan!

Lämpimin terveisin

Etelä-Suomen Syöpäyhdistyksen paikallisosastot ja kerhot

Tiedustelut ennen tapahtumaa: Essyn Lahden seudun paikallisosasto, p. 044 973 6310 tai Essyn neuvontahoitaja Iita Eskelinen, p. 044 730 3308, arkisin klo 9–15