Uusia jäsenetuja Essyn jäsenille

4.1.2023

Essyn jäsenenä olet mukana tukemassa tärkeää työtä syövän torjumiseksi ja syöpää sairastavien ja heidän läheistensä hyvinvoinnin edistämiseksi.
Jos et vielä ole jäsen, niin nyt kannattaa liittyä. Vuoden 2023 alusta uusina jäsenetuina saat:

• Greenstar hotellit: Alennus on 13 % edullisimmasta päivän huonehinnasta.
  • LadyLine: Aloitusmaksu 0 € (norm. 29/49 €) Kuukausimaksut normaalihintaisia (39-79 €) halutun asiakkuuden mukaisesti.
  • EasyFit: Aloitusmaksu 0 € (norm. 29,90 €). ONLINE-asiakkuus -50 % eli 7,45 €/kk (ovh. 14,90 €/kk). BASIC-asiakkuus 34,90 €/kk tai PLUS-asiakkuus 44,90 €/kk.
  • Hotelli Pikku Syöte: -8% normaalihintaisista majoitushinnoista
  • BookBeat: Uusille liittyville asiakkaille 45 päivän ilmainen kokeilu. Jäsenetu on voimassa kaikille uusille BookBeat-käyttäjille ja kokeilujakson aikana saa kuunnella ja lukea yhteensä 30 tuntia. Edun jälkeen tilaus jatkuu automaattisesti valitun paketin mukaisesti (alkaen 9,99 €/kk). BookBeatilla ei ole sitovaa määräaikaa, eli voit katkaista tilauksen milloin tahansa.

Kaikki Essyn jäsenedut sekä lisätietoa uusista jäseneduista löydät Jäsenedut -sivultamme.